כשהאדמו"ר מויז'ניץ שלח את מאיר אדלר לאירוע של אחיו

    צבי הורביץ 1 Comment on כשהאדמו"ר מויז'ניץ שלח את מאיר אדלר לאירוע של אחיו
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיסת היסטוריה נוספה היום להיסטוריית חצרות הקודש: האדמו"ר הצעיר מויז'ניץ הזמין את אחיו הגדול לחנוכת הבית למוסדותיו, ונענה בהתלהבות. האירוע יתקיים במשותף, כשבקריית ויז'ניץ אף מעניקים סיוע לוגיסטי לטובת המעמד הענק.

    בחצר ויז'ניץ מרכז, משלימים בימים אלו את בניית המוסדות שהחלה בתקופה האחרונה לחייו של האבא, בעל ה"ישועות משה", מדובר בחלק מהליך ארוך ומייגע של בניית מוסדות חדשים, מן המסד ועד הטפחות, לצד קריית ויז'ניץ הוותיקה שבראשה עומד הבן הבכור, כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ. מזה שנים שבין האחים האדמורי"ם שוררים יחסי אחווה מופלאה, כשהם ניצבים זה לצד זה, ומנהיגים את קהילותיהם בכבוד ובשלום.

    בקרוב, כך נראה, שיתוף הפעולה הולך להתהדק גם בין מוסדותיהם של האדמורי"ם, כשבקרית ויז'ניץ נענו לקריאת האדמו"ר ונרתמו לסייע באירגון האירוע, המצריך היערכות לוגיסטית נרחבת כמו בניית פראנצ'עס, ומערכות הגברה.

    בין החסידים עוברת השמועה כי לקראת האירוע, התבקש הנגן המפורסם מאיר אדלר ללוות מוזיקאלית את אירועי חנוכת הבית. אדלר -שנאמן לרבו מקריית ויז'ניץ, ונגן הבית של החסידות- ניגש לרבו, והציג בפניו את ההצעה, כשהוא שואל אם לקבל אותה. הוא הופתע לגלות שהאדמו"ר אך בקושי מבין את שאלתו, ומתפלא עליה: "כמובן שתלך לנגן שם" -פסק האדמו"ר- "הרי זו שמחה של אחי"!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סילוף יפה של העובדות